رویه‌های بازگرداندن کالا

ایجاد حس اعتماد و جلب رضایت مشتریان از اولین و مهمترین اهداف کاشان خرید است.کاشان خرید همواره در تلاش است تک تک سفارشات ثبت شده در سایت با مطلوب ترین شکل ممکن به دست مشتری برسد.اما با وجود تمامی این تلاش ها ممکن است مشتری نیاز به خدمات پس از فروش داشته باشد.بعضی محصولات صرفا باید از نظر فیزیکی بدست مشتری برسد و شامل سرویس 7 روز ضمانت بازگشت نمی شوند،از قبیل کالاهای دسته های آرایشی و بهداشتی،عطر و ادکلن،مواد غذایی و همچنین تمامی کالاهایی که به عنوان هدیه همراه با سفارش مشتری ارسال می گردد.سرویس 7 روز ضمانت بازگشت کالا برای سایر کالاهای وبسایت کاشان خرید در نظر گرفته شده است.

 

شرایط بازگرداندن کالا طبق ضمانت 7 روزه کاشان خرید

خرابی یا اشکالات فیزیکی و ایرادات فنی 

مشتری می بایست در صورت مشاهده هرگونه مشکل فیزیکی از قبیل شکستگی و خط و خش در ظاهر کالا حد اکثر طی مدت 24 ساعت و ایرادات فنی را طی 7 روز کاری پس از تحویل گرفتن کالا کاشان خرید را از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده در صفحه ارتباط با ما مطلع کند.حتما کالا باید در جعبه اصلی خود قرار گرفته و از برچسب زدن و یادداشت کردن روی جعبه همچنین پاره کردن و مخدوش کردن جعبه کالا خودداری شود.ضمنا شکستگی و خط و خش و استفاده نادرست از قبیل حمل و نقل،نصب و راه اندازی،تنظیمات،کاربرد غیر معمول،نگهداری و استفاده غیر و متفاوت شامل ایرادات فنی محسوب نمی شود.

 

مغایرت کالا از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت

این مورد باید حد اکثر تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به کاشان خرید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده در صفحه ارتباط با ما اطلاع داده شود.

اگر مغایرت کالا قابل مشاهده است مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه یا جعبه باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و اگر جعبه پلمپ است پلمپ باز نشود.اما اگر امکان تشخیص مغایرت فقط با باز کردن جعبه امکان پذیر است،حتما باید بسته بندی و جعبه اصلی کالا نگهداری شود.

ضمنا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات روی بسته بندی و جعبه این سرویس را ابطال می کند.

 

انصراف مشتری از خرید 

اگر سفارش هنوز ارسال نشده باشد مشتری باید بوسیله شماره تماس درج شده در صفحه ارتباط با ما به کاشان خرید اطلاع دهد.

اگر سفارش ارسال شده باشد،مشتری می بایست حداکثر تا 7 روز کاری انصراف خود را به کاشان خرید اطلاع دهد.اگر کارشناس کاشان خرید شرایط انصراف را تایید کرد کالا باید به همراه جعبه اصلی خود و همچنین اگر شامل هدیه ای بود بازگشت داده شود.

توجه کنید که هر گونه تغییر در خود کالا یا جعبه آن امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد و همچنین در صورت انصراف از خرید،ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

آسیب دیدگی حین حمل و نقل

این مورد باید طی 24 ساعت به خدمات پس از فروش کاشان خرید اطلاع داده شود.با توجه به اینکه بسته بندی تمامی مرسولات،استاندارد بوده و طبق قرارداد کاشان خرید با شرکت های حمل کننده تمامی خسارات وارد شده به کالا بر عهده شرکت حمل کننده بوده و کاشان خرید تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده جبران خسارت را به عهده می گیرد.ضمنا جعبه کالا باید نگهداری شود و بدون هیچگونه برچسب یا یادداشتی باشد.

در صورتی که مشکل در همان لحظه تحویل قابل مشاهده باشد مشتری می تواند از تحویل کالا خودداری کند.

 

صلب مسئولیت کاشان خرید از فروش کالاهای آرایشی و بهداشتی

کاشان خرید هیچگونه مسئولیتی در قبال هر گونه مشکل و آسیب احتمالی بعد از استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نداشته و تمامی این مسئولیت ها با شرکت های وارد کننده این محصولات می باشد.

در صورتی که  انصراف از خرید،تایید نشدن ایراد یا مغایرت،توسط کارشناس کاشان خرید تایید نگردد؛هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.

در حین پروسه بازگرداندن کالا و سفارش مجدد ممکن است موجودی کالای مورد نظر به صفر برسد و کالا ناموجود شود،همچنین ممکن است قیمت آن کالا تغییر کند؛کاشان خرید در این قبال مسئولیتی نداشته و موظف به موجود کردن کالا به همان قیمت قبل نخواهد بود.